FRIENDS Advertising a realizat campania de promovare a filmului "Visul lui Adalbert", care s-a desfasurat in perioada mai – iunie pe parcursul a trei saptamani, informeaza un comunicat emis de Bortun-Olteanu. Campania a inclus executii online, TV, print, radio si outdoor.
Campania porneste de la conceptul "interzis" pentru a contracara ideea generala potrivit careia "Visul lui Adalbert" este inca un film despre comunism.
"Sorin mi-a trimis cateva intrebari in engleza, din care o sa amintesc una: 'What is the desire, belief, fear or attitude that helps us address them?' Iar eu am raspuns ceva de genul: 'Pai cum asa? Era video. Si era mingea de 35 si frunza. Lacatus, Duckadam... Ma rog, mai e si alergia asta cu 'iar un film despre comunism!!!', pe care hai s-o intoarcem in favoarea filmului. Asa cum primul lucru despre anii '80 care imi trece prin cap nu este ca stateam la coada sau ca se lua curentul, ci cu totul altul, unul afectiv. Eu ma gandesc la o colega din generala – Loredana – care avea un frate fotbalist la Steaua Mizil si care ii aducea postere cu CC Catch si bomboane gumate din turneele cu echipe din divizia B din RDG. N-aveai cum sa nu o iubesti, nu?' Noi asa am lucrat, afectiv si cu entuziasm", a declarat Gabi Achim (Regizor, "Visul lui Adalbert").