Editia in limba romana a revistei BusinessWeek, cea mai bine vanduta revista de afaceri din lume, va putea fi gasita la punctele de difuzare a presei incepand de miercuri, 3 mai 2006. BusinessWeek Romania devine astfel a opta editie locala a renumitului saptamanal de afaceri, pe langa editia internationala, raspunzand asteptarilor specifice ale diferitelor piete de pe glob.
Revista BusinessWeek Romania, editata de trustul Business Media Group (BMG), va contine analize de piata, comentarii si sinteze despre diferite aspecte ale economiei romanesti. Echipa redactionala este formata din jurnalisti experimentati, care in plus, au beneficiat de o perioada de lucru, vreme de doua saptamani, alaturi de jurnalistii care semneaza editia globala a revistei, din New York. Contactul direct cu mediul redactional american a fost o experienta profesionala unica si un prilej pentru editorii BusinessWeek Romania sa observe, sa inteleaga si sa-si insuseasca modul de lucru care a diferentiat si a adus succesul international al revistei.