Pentru cea mai non-conformista revista de femei din Romania*, o campanie pe masura (*- sursa- GfK- iulie 2003).
Marti, 7 septembrie a fost prima zi a campaniei pentru revista Tabu.
"Din punct de vedere strategic lucrurile nu au fost prea complicate. Nu puteam sa renuntam la ceea ce Tabu construise deja, sa dezamagim actualele cititoare, dar pentru a creste, ar fi fost nevoie de niste corecturi in termeni de imagine. Un prim pas in acest sens este renuntarea la "agresivitate" si demonstrarea tolerantei, empatiei, a faptului ca Tabu intelege problemele cititoarelor si este acolo pentru a le da o solutie. Ne-am propus prin noua comunicare, sa cream acel aer de complicitate, de prietenie, pe care revista trebuie sa-l impartaseasca cititoarelor ei." (Laurentiu Semeniuc- Strategic Planner- Leo Burnett)
Leo Burnett deschide «Academia de barbati » Tabu
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative: