[Cannes Report] Publicitarii romani sunt descurcareti

[Cannes Report] Publicitarii romani sunt descurcareti

Desi Cannes Lions 2012 s-a terminat, Sebastian Olar (McCann Erickson) mai are ceva de povestit. Plecarea de la Cannes nu e usoara, nici macar in sensul propriu al expresiei. Sosirea in Romania nu nici ea asa "piece of cake" cum s-ar zice. Ultimul episod al aventurii de la Cannes relatate de Sebastian Olar anul asta e pe cale sa inceapa. Din desfasurator va teasuiesc cu o scena atat de balcanica incat ai zice ca e regizata. Taximetristii sunt smecheri, publicitarii sunt pe brief, romanii imping masina.

"Sambata si duminica nu s-au mai intamplat lucruri spectaculoase, asa ca am facut poze de turisti, ne-am uitat la masini din trecut si viitor si am luat magnetii de frigider pentru acasa.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Festivaluri

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related