La categoria Titanium & Integrated Lions campaniile au scos cele mai puternice arme ale lor pentru a vedea cine castiga Grand Prix-ul. Loialitatea fanilor s-a dovedit a fi cea mai buna anul acesta, desi emotiile puternice sau folosirea inteligenta a ocaziilor au fost aliati de nadejde pentru agentiile si companiile care si-au inscris cazurile la Cannes.
Nike a lansat un produs care rasplatea cu adevarat stradaniile sportivilor de peste tot din lume cu mai mult decat o strangere de mana sau cu un zambet incurajator. Fuelband este o bratara prin intermediul careia purtatorul ei poate cuantifica numarul de activitati pe care le face zilnic. Dar pentru ca nu e suficient pentru utilizator sa stie doar ce a facut, ci sa fie si apreciat pentru eforturile lui, Fuelband activeaza niste animatii care sarbatoresc atingerea obiectivului de activitati stabilt anterior de catre purtatorul bratarii. Bratara este sincronizata prin Bluetooth, asa incat la sfarsitul zilei utilizatorul isi poate verifica activitatea si si-o poate compara cu activitatea celorlalti. Produsul, promovat printr-o campanie realizata de R/GA New York, a creat o adevarata experienta de utilizator care i-a adus lui Nike Titanium Grand Prix la Cannes Lions 2012.