Un actor, 3 roluri, 12 ore de filmare pentru spotul "Tripleti" de la Bancpost

Un actor, 3 roluri, 12 ore de filmare pentru spotul "Tripleti" de la Bancpost

De multe ori la noi pe site dezbatem spoturi pana le scoatem peri albi, iar consumatorii zapeaza nonsalanti prin calupurile publicitare la fel cum intorc paginile ziarelor primite gratuit la metrou – foarte repede. Si de-aici vine frustrarea – publicitarii muncesc mult si se preocupa de detaliile cele mai fine ale unui spot, pe cand consumatorii abia daca retin la ce era spotul in urmatoarele 2 secunde dupa vizualizare.

Ca sa mai impacam putin taberele, la invitatia Lowe&Partners, am fost la filmarea spotului "Tripleti" de la Bancpost si va spun si voua cam ce presupune asta doar-doar atunci cand vedeti o campanie noua la TV o veti privi altfel.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


MullenLowe

De 29 de ani in Romania, MullenLowe este o agentie de creatie, marketing si brand strategy, care isi propune sa isi pastreze mentalitatea de creativitate antreprenoriala si spiritul dinamic. Agentia se pozitioneaza... vezi detalii »

Branduri

Campanii

Subiecte

Sectiune


Comentarii

Dan Stanescu
acum 12 ani
in primul rind...12 ore e nimic pt un spot. In al doilea rind...e o prostie incoerenta. Ascultati ce spun aia acolo, caturile sunt facute aiurea, germana, aia raspunde in engleza...trei personaje identice numai de dragul unei gaselnite care nu aduce nimic produsului. Nu ca alte spoturi la BP sunt mai rasarite, ei au dintre cele mai slabe campanii, spoturi, ce vreti voi...
Alex Calm
acum 12 ani
nu-mi transmite nimic spotul... da sunt tripleti si ce?


Branded


Related