[Cannes Report] New York, un cocos de plus, Vladimir Molico si Jeff Goodby – 24 de ore cu Sebastian Olar (McCann Erickson)

[Cannes Report] New York, un cocos de plus, Vladimir Molico si Jeff Goodby – 24 de ore cu Sebastian Olar (McCann Erickson)

La Cannes nu se intampla doar premii si seminarii. La Cannes se intampla networking, recrutari, petreceri, intalniri cu oameni mari si importanti din industrie in fata carora un junior copywriter s-ar isteriza ca o fana de 13 ani a lui Justin Bieber. Sebastian Olar (Copywriter, McCann Erickson) ne povesteste din nou prin ce a mai trecut echipa McCann in ultimele 24 de ore la Cannes. Ca sa va starnesc interesul va zic, putin criptic, ca e vorba de oferte de lucru la New York, romanii sunt descurcareti la petreceri, un cocos de plus, Vladimir Molico si Jeff Goodby (da, acel Goodby de la Goodby, Silverstein & Partners).

Nu e The Hangover 4, e visul publicitar trait de romani de-ai nostri de la McCann Erickson - Sebi, Botzi (Adrian Botan - Creative Director), Arpi (Arpad Rezi - Art Director) si Dobre (Catalin Dobre - Group Creative Director). Sebastian, ai legatura.

"Transmitem din nou din Cannes, direct din Connect Bar, savurand un Heineken cu inconfundabilul gust de gratuit. Noapte lunga aseara...Ne-am facut incalzirea cu niste bautura cu acelasi gust la Carlton Hotel, punctul de intalnire al McCannerilor, ca doar n-o sa dam un milion pe doua pahare de bere la Martinez. Recruiterii dau un milion pe doua beri si vin la tine sa te combine sa lucrezi in New York pe mai multi bani. Cum au facut fondatorii Strawberry Frog, daca ar fi sa-i credem. Unul din ei zicea ca are bunica in Romania si ca a filmat acum 10 ani un spot la noi.

Dupa Carlton ne-am indreptat spre petrecerile de inaugurare. Ei, acesta a fost inceputul unei aventuri ai carei protagonisti au dovedit ca romanii sunt descurcareti. Ajungem la Young Lions Party. Eu am bratara, Arpi n-are. Nu-l lasa sa intre. Mergem la party-ul mare. Aici nu am eu bratara. Intra Arpi. Incerc un santaj emotional la bodyguarzi: 'Tu te gandesti cum ar fi sa iesi in oras cu tovarasii tai, toti sa fie intr-un loc, si doar pe tine sa nu te lase?' Nu merge. Arpi isi musca bratara neresigilabila de la mana si ne gandim ce facem. O fixeaza sub bratara de la ceas, ca sa nu cada, intra, apoi mi-o paseaza. Ma duc pe strada, gasesc o guma de mestecat, resigilez bratara si intru. Bingo. Acolo aflu de Molico ca a dat spaga 20 de euro si a intrat fara probleme.

In fine... acolo Botzi ne face cunostinta cu argentinienii care au facut The Counter Demoralization. Baieti misto care zic ca s-ar muta in Romania.

A, si tot de aici credem ca a luat Dobre un cocos de plus urias pe care l-am regasit ulterior la domiciliul acestuia.

Okay, DJ-ul opreste muzica, pornim spre Martinez. Tot aici dau nas in nas cu Jonathan Mildenhall, director pe lume la Coca-Cola. Om misto, afla ca sunt de la McCann Romania si ne felicita pentru campania Rom si pentru premiul de 10.000 de dolari de la Warc. Despre petrecerea de la Martinez va puteti face o idee mai buna urmarind colajul realizat de castigatorul de Cannes Vladimir Molico, art director ca pregatire.

Somn, fructe de mare odioase, apoi seminarul mult-asteptat: Jeff Goodby sta la 2 metri de noi si ne zice ce stie despre publicitate. L-am facut sa se simta scund in aceasta fotografie. Pentru 50 de euro va zic si ce a zis, ca mi-am notat.

Abia asteptam sa-i vedem pe Ronaldo, Bill Clinton si Dan Wieden si revenim cu detalii."

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related