A inceput Cannes Lions 2012. Cu drag publicitar, dar si pentru ca Romania nu participa anul acesta la campionatul european de fotbal, toti publicitarii ramasi acasa, in special colegii din agentiile shortlistate stau ca pe jar si simt canicula mai ceva ca un bucurestean de rand. Dar creatorii campaniei "Romanii sunt Destepti" se bucura de seminarii si premii si intre momentele astea, ne mai scriu si noua despre ce se intampla la Cannes Lions.
Dupa ce au dat startul alaturi de Saatchi & Saatchi premiilor romanesti la editia de anul acesta Cannes Lions, castigand un Silver la Direct Lions, aseara McCann a castigat alte doua premii la categoria Media Lions – Silver la Best Use of Digital Media si Bronze la FMCG. Astazi Sebastian Olar (Copywriter, McCann Erickson) ne trimite o vedere insorita in care ne spune ca a ajuns cu bine si s-a cazat frumos.
"Buna ziua doamnelor si domnilor,
Share, connect, interact, acestea sunt doar cateva din cuvintele care se aud foarte des zilele acestea in Cannes. Sebastian, Arpi si Catalin, trimisii McCann pe Coasta de Azur, nu au putut sa isi ridice badge-urile in prima zi, asa ca au dedicat ziua de luni bronzului si rose-ului.
Marti insa, au recuperat, frecventand seminariile Facebook, YouTube si inca unul la care au ajuns din greseala. Salile de seminar sunt invadate instant, asa ca daca nu esti pe faza o sa poti auzi speech-ul doar dintr-o sala de proiectie. Nenea de la Facebook si-a uitat poezia si a iesit pur si simplu de pe scena. Apoi s-a intors rusinat de actul antisocial si ne-a zis ca nu puteam avea mai mult de 500 de prieteni pe care sa ii tinem minte, ca asta e limita fiziologica, si ca nu poti face o idee si dup-aia sa te intrebi cum o declini in social media, ci ca asta trebuie sa faca parte din brief.
Mai tarziu, romanii Arpad Rezi si Andrei Kaigorodov au tinut o conferinta cu tema 'Next Level in Advertising and Life'.
Si mai tarziu, Sebastian Olar le-a vorbit publicitarilor din toata lumea despre cum sa faci reclame de exceptie."