In cadrul Festivalului de publicitate de la Cannes agentiile romanesti premiate pana acum sunt McCann Erickson si Saatchi & Saatchi, potrivit site-ului oficial al festivalului.
Campania "Romanii sunt Destepti", dezvoltata de McCann Erickson pentru brandul ROM Autentic, a castigat Silver Lion la Categoria Direct Lions – Best Low Budget Campaign.
"Anul trecut am excelat la Cannes cu cele 9 premii castigate. Am demonstrat ca publicitatea romaneasca poate fi extraordinara, am fost deschizatori de drumuri pentru alte agentii din Romania, lucru confirmat de numarul mare de inscrieri si campanii shortlistate de la editia de anul acesta. Campania 'Romanii sunt Destepti' a facut istorie atunci cand a fost lansata – am transformat Romania in prima tara care si-a schimbat imaginea pe internet - si iata ca face din nou istorie la Cannes. Un Silver Lion pentru McCann Erickson Romania confirma faptul ca decizia de a ne raporta la standardele internationale a fost cea corecta si ne-a ajutat sa facem lucruri exceptionale in primul rand pentru clientii agentiei. Rom Autentic a devenit, cel putin pe Croisette la Cannes, unul dintre cele mai faimoase produse de export ale Romaniei", spune Adrian Botan (Creative Partner, McCann Bucharest) in comunicatul de presa emis de agentie.
Campania "Romanii sunt Destepti" a mai castigat premii anul acesta la New York Festival, IAB MIXX Awards, Effie Awards si BestAds.
Saatchi & Saatchi a fost premiata cu Bronze la categoria PR Lions pentru campania "Plant the Bill" realizata pentru Enel Romania.
"Am dovedit ca facem parte din elita creativitatii, ca ideile noastre se numara printre cele mai bune din lume. Echipa noastra, alcatuita din specialisti de brand si specialisti de PR, a facut minuni cu aceasta campanie. Si, deloc in ultimul rand, meritul este al echipei Enel, care a stiut sa recunoasca si sa sustina o idee exceptionala. Le multumim pentru curaj si sprijin", a declarat Cristina Iordanescu (Deputy Managing Director, Saatchi & Saatchi).
[UPDATE] Premiul obtinut de Saatchi & Saatchi si Saatchi & Saatchi PR vine la doar cateva ore dupa ce grupul a fost nominalizat la alte trei categorii: Direct Flat Mailing pentru aceeasi campanie castigatoare "Plant the Bill", "Best Use of Integrated Media" si "Charities, Public Health & Safety - Public Awareness Message" pentru "Repetition", campanie realizata pentru organizatia non-profit Horia Motoi.
Comentarii