Joi, pe 21 iunie, va ajunge in Club Kadett Alex Petrescu (Strategic Planner, G2 Romania), pentru a le povesti cadetilor despre “Caravane”, campanie realizata pentru Vodafone si premiata cu Silver la ultima editie a Effie Awards. Alex le va explica juniorilor care a fost punctul de plecare al campaniei, ce pasi au fost parcursi in implementarea ei si cum a reusit aceasta sa optimizeze relatia dintre brand si consumatorii din zonele rurale, printr-un demers educational.
Trainerul cadetilor din aceasta saptamana face parte din echipa de planning a G2 Romania, ocupandu-se de componenta de strategie pentru brand-uri precum Vodafone, British American Tobacco sau Mercedes-Benz. Anterior, a absolvit Automatica din cadrul Politehnicii Bucuresti si un master in Marketing si Comunicare din cadrul ASE. Pana anul trecut a lucrat in domeniul IT si a participat, simultan, la Atelierele ADfel si Scoala ADC.
Programul de talent scouting IQads Kadett este organizat de IQads. Cadetii sunt alesi in urma unui test de orientare si examinare online care verifica gradul in care personalitatea tinerilor se apropie de personalitatea ideala a principalelor meserii din industria de marketing si comunicare, testul fiind disponibil pe site-ului programului - www.IQadsKadett.ro .
Odata admisi in program, cadetii participa la o serie de training-uri si prezentari de case study-uri organizate special pentru ei in Clubul Kadett, aflat in sediul IQads. In plus, cadetii primesc invitatii la evenimente ale industriei, carti de specialitate, precum si sansa de a beneficia de stagii de practica in agentii si companii.