Publicis Romania a pregatit campania de lansare a Claritine

Alergii lovite in plin cu Claritine, antialergicul nr 1 din Romania care tocmai si-a schimbat statutul in OTC(medicament disponibil in farmacii fara prescriptie).

Strategia de comunicare urmareste sa reasigure consumatorii actuali de Claritine, foarte loiali brandului, ca este voba de exact acelasi produs, doar sub un alt ambalaj, cu aceleasi beneficii pe care le-au apreciat in cei 11 ani de prezenta pe piata din Romania. In acelasi timp, comunicarea are scopul de a informa persoanele alergice care isi doresc o solutie rapida si eficienta in combaterea efectelor factorilor alergeni despre alergii si Claritine. Mixul de comunicare acopera toate punctele de contact relevante pentru consumator: canale media conventionale si neconventionale. Mesajul transmis este sintetizat foarte bine de noul slogan : "Claritine - loveste alergia in plin!", iar executional, idea de publicitate urmareste sa evidentieze efectele factorilor alergeni, subliniind eficienta produsului.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related