Campania de comunicare care promova concursul XTB Trading Cup 2012 dezvoltata de Infinit a generat 20.000 de leaduri pe siteul de concurs, informeaza un comunicat emis de Eye PR.
Mixul de media a avut in centru platforma de tranzactionare online XTB, xStation, unde s-a desfasurat concursul, dar a inclus si executii TV, print si activari BTL. De asemenea, agentia a asigurat si serviciile de media buying si planning.
"Ne bucura enorm faptul ca am reusit sa facem performanta de a instrui publicul asupra tranzactionarii online si a instrumentelor necesare, pe o piata foarte putin educata. De asemenea, ne bucura si increderea XTB in strategia si propunerile noastre creative, care au reusit sa dea roade de fiecare data. Acest tip de campanii, focusate pe rezultate si vanzari, sunt cele care se potrivesc cel mai bine cu competentele noastre care imbina tehnologia si digitalul cu comunicarea traditionala, intr-un cuvant, Tradigital", a declarat Alex Cernatescu (CEO & Head of Strategy Infinit).