Juriul celei de-a 19-a editii Golden Drum va fi condus de Pawel Heinze (Executive Creative Director, Leo Burnett Varsovia), presedinte la sectiunea Single Channel, si de Michael Kutschinski (Chief Creative Officer, Ogilvy&Mather - OgilvyOne Germania), presedintele la sectiunea Multi Channel , informeaza un anunt de pe site-ul competitiei.
Pawel Heinze are o experienta de 16 ani in advertising, iar de 5 ani e Creative Director la Leo Burnett Varsovia, castigatoare in mod repetat a titlului de Agentia Anului in Polonia.
"Valorile pe care se bazeaza Golden Drum trebuie sustinute si pastrate. Dar celebrarea creativitatii nu inseamna doar celebrarearea unui taram al advertisingului. Vreau sa incurajez mintile creative sa nu cada in capcana unei lumi ermetice in care reclamele ii ispitesc pe art directori si cam atat. Sa ne concentram pe oameni reali, branduri reale si rolurile reale pe care ele le joaca in vietile oamenilor. In asta consta esenta industriei noastre, precum si viitorul ei", a spus Pawel Heinze.