Publicis a devenit agentia de brand Bitdefender in urma castigarii pitchului care a avut loc la inceputul anului si la care au participat alte patru agentii de publicitate locale, informeaza un comunicat emis de Publicis.
Obiectivul pitchului a constat in dezvoltarea strategiei si a conceptului de comunicare pentru lansarea gamei de produse Bitdefender 2013.
Campania se va desfasura la nivel global in peste 100 de tari, cu precadere in SUA, Franta, Germania si Marea Britanie.
"Publicis Bucharest foloseste cu incredere produsele Bitdefender, astfel incat ne bucuram enorm ca Bitdefender a devenit la randul sau clientul nostru. Pentru noi este o responsabilitate uriasa prin prisma caracterului global al campaniei, cu expunere la miliarde de potentiali clienti, dar cu atat mai mult cu cat Bitdefender reprezinta pentru noi unul dintre cei mai buni ambasadori ai Romaniei in lume. Pregatiti-va pentru o campanie cu adevarat globala, relevanta din New York pana in Tokyo", a declarat Catalin Albu (Client Service Director, Publicis Bucharest).