Coca-Cola si Google - o singura activare, 2 necunoscuti fericiti

Coca-Cola si Google - o singura activare, 2 necunoscuti fericiti

Pentru ca ne pregatim de Brand Activation Strategy – primul eveniment dedicat activarilor de brand din Romania – si pentru ca ne place cand brandurile se inteleg intre ele si isi impart frumos jucariile, va prezentam astazi un exemplu frumos prin care doua marci celebre la nivel international se pun in valoare reciproc.

Multa lume se intreaba ce iti mai ramane de comunicat atunci cand esti Coca-Cola sau atunci cand esti Google – marci ce au ajuns sa intre in cuvintele de uz international cu care te poti descurca in orice tara. Si totusi ele comunica adaptat timpurilor care se schimba foarte rapid. Inceput anul trecut, proiectul Google Re:Brief si-a propus sa provoace oamenii din spatele a patru campanii iconice de advertising din Statele Unite sa regandeasca acelasi brief – indierent ca era dat in anii '70 sau '90 – adaptat la web, folosind tot ce tehnologia pune la dispozitie sau profitand de insight-urile e vin din schimbarile de mindset ale targetului. Cele 4 campanii iconice au fost: Coca-Cola – "Hilltop"(cunoscuta de publicul larg mai degraba ca "I'd like to buy the world a Coke"), VOLVO – "Drive it like you hate it", Alka Seltzer – "I can't believe I ate the whole thing" si AVIS – "We try harder".

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related