RAC adauga la Codul de Practica in Publicitate anexa "Reguli de comunicare comerciala responsabila privind bauturile spirtoase"

Membrii Consiliului Roman pentru Publicitate (Romanian Advertising Council – RAC ) au aprobat in cadrul Adunarii Generale din aprilie adaugarea anexei "Reguli de comunicare comerciala responsabila privind bauturile spirtoase" la Codul de Practica in Publicitate, informeaza un comunicat emis de RAC. Scopul acestui cod este promovarea in mod responsabil si adecvat a produselor alcoolice destinate adultilor.

Regulile de autoreglementare in materie de comunicare comerciala responsabila pentru bauturile spirtoase fac referire la plasarea responsabila, la promovarea unui consum responsabil, la protectia minorilor, la siguranta si sanatatea consumatorilor, precum si la modul de prezentare a efectelor consumului de alcool. Astfel, anexarea regulilor de comunicare comerciala responsabila privind bauturile spirtoase la Codul RAC implica urmatoarele:

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Sectiune



Branded


Related