Miercuri, 3 mai 2006, in Music Club (Str. Baratiei nr. 31), incepand cu ora 19.30, se va desfasura cea de a treisprezecea editie AdBreak, prezentata de Orange. Moderata de catre Mihai Anton, reprezentant al "Liniilor aeriene anton", aceasta editie aduce in fata participantilor la eveniment trei perspective asupra unor posibile/frecvente conflicte in munca unei agentii de publicitate: cele dintre departamentele de management, client service si creatie. O tema mereu actuala pe care o vor dezbate trei reprezentanti ai fiecarei tabere. Reprezentand managementul de agentie, din partea OgilvyOne and 141 Romania, Cristofor Iosub, Deputy Managing Director. Reprezentand departamentul de client service, din partea GMP - Mirela Angelescu, Client Service Director. Reprezentand departamentul de creatie, din partea Propaganda - Dan Moldovan, Creative Director.
"Conflictele strica comunicarea si impiedica dezvoltarea creativitatii. La nivel profesionist nu pot exista conflicte. Ci doar concurenta.Vrem sa radem de conflicte, sa radem de cei care le alimenteaza si de cei care le intretin. Explicam ce poate duce la false nepotriviri de opinii si cum se pot rezolva pe plan profesional fara sa afecteze relatiile dintre oameni", declara Mihai Anton, moderator al evenimentului, cu privire la tema evenimentului.
Nici de la aceasta editie nu vor lipsi obisnuitele proiectii de reclame, care, in preajma festivalului de creatie Ad'Or Romania, vor aduce in prim-plan selectii din cadrul a doua festivaluri internationale de prim rang: Cannes si Eurobest. Astfel, si la editia numarul 13, AdBreak isi continua misiunea de a aduce in fata pasionatilor de publicitate, a membrilor comunitatii IQads, cele mai creative reclame internationale, pe cei mai importanti oameni ai industriei romanesti de advertising, propunand spre dezbatere teme dintre cele mai fierbinti.
AdBreak este un eveniment IQads, prezentat de Orange, recomandat de 24-FUN, Cotidianul, HotNews.ro si Kiss FM.