GMP comunica despre economisire pentru Arctic

Dupa ce au preluat contul Arctic in toamna anului trecut in urma unui pitch la care au participat 5 agentii locale, GMP anunta lansarea primei campanii pentru acest client, informeaza un comunicat de presa emis de agentie. Mixul de comunicare al campaniei consta in spot TV, radio, componenta de print, POSM si comunicare online.

Campania de lansare a noii game Arctic a pornit de la orientarea consumatorilor spre economisire pe care agentia a folosit-o pentru dezvoltarea conceptului creativ care sa sustina strategia de produs.

"Solutia cu care am venit pentru a ilustra acest avantaj este personificarea conceptului de economisire, pornind de la principiul simplu care spune ca 'marele ajutor vine din lucruri mici'. De obicei, atunci cand vine vorba despre economisire, comunicarea se invarte in jurul unei pusculite sau a unor monezi. Noi am ales sa iesim din tipare si am adus o abordare proaspata si amuzanta, care prezinta avantajele pe care le aduce tehnologia, intr-un mod neasteptat", a explicat Ioana Gheorghita (Head of Strategy, GMP Advertising).

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related