Noua campanie Jacobs 3 in 1 semnata CohnandJansen JWT invita tinerii la calatorii fara clisee

Noua campanie Jacobs 3 in 1 semnata CohnandJansen JWT invita tinerii la calatorii fara clisee

In noua campanie "Superinvitatie fara clisee", CohnandJansen JWT si-a propus sa creeze o promotie anti-cliseu in care participantii pot propune si castiga destinatii de vacanta neconventionale, informeaza un comunicat de presa emis de MakeSense PR. Campania se desfasoara in perioada 20 aprilie – 20 iunie, mediile de promovare fiind TV, radio, online, indoor si BTL.

Ideea campaniei a venit in urma unei cercetari pe internet ce a aratat faptul ca de multe ori ofertele sau concursurile premiaza participantii cu excrusii in aceleasi destinatii si sunt comuncate de cele mai multe ori sub aceeasi forma.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Starcom MediaVest

Agentia Starcom MediaVest Group este parte din cea mai mare retea de media din lume, SMG Worldwide, si din grupul de comunicare Leo Burnett. Infiintata in 2000, Starcom este prima agentie de media din Romania... vezi detalii »

Pastel

pastel este o agentie de comunicare romaneasca cu o abordare strategica si creativa, cu o activitate de 18 ani pe piata din Romania, peste 5.000 de campanii si proiecte dezvoltate, si un portofoliu de clienti... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Branded


Related