Aplicatia "VIP party experience", parte a campaniei Pepsi "Kick in the Mix"

PepsiCo a lansat in cadrul campaniei "Kick in the Mix" aplicatia de Facebook "VIP party experience" care utilizeaza informatiile de pe profilul utilizatorului pentru a crea o petrecere virtuala customizata, potrivit Marketing Magazine. Videoclipul generat de aplicatie ii infatiseaza pe Didier Drogba, Fernando Torres si DJ Calvin Harris care insotesc utilizatorul pe parcursul experientei.

In cadrul aplicatiei, utilizatorul este incurajat sa aleaga o fotografie dintre cele disponibile pe pagina de Facebook si sa selecteze cinci prieteni cu care doreste sa participe la petrecere. Videoclipul il infatiseaza pe utilizator la un festival in aer liber unde este Remix DJ alaturi de Calvin Harris, in timp ce pe fundal ruleaza melodia "Let's Go". De asemenea, utilizatorii pot alege sa-si posteze pe wall-uri fotografii de la petrecere.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Campanii

Subiecte

Sectiune


Comentarii

filip filip
acum 12 ani
sper sa ajunga si pe pagina de facebook pepsi romania! pare super!


Branded


Related