Revista National Geographic Romania a primit premiul Best Brand Promotion in cadrul galei National Geographic Society pentru campania "Esti unul dintre cei 7 miliarde", realizata in toamna anului trecut, informeaza un comunicat de presa emis de Euromedia si Beta Cons (membre ale Epamedia). Gala a avut loc la inceputul lunii mai la Washington DC si a avut reprezentanti din 42 de tari.
Campania si-a propus sa semnaleze cresterea rapida a populatiei si necesitatea de a gasi solutii de prelungire a vietii Planetei, desfasurandu-se pe mai multe medii (print, online, social media). La baza promovarii a stat proiectul special propus si implementat de catre echipa Euromedia si Beta Cons in statia de metrou Unirii 2 ce a constat in decorarea unui perete al peronului statiei de metrou Unirii 2 cu un poster de 40 mp. Vizualul reprezenta posterul National Geographic "Lumea celor sapte miliarde", cu harta desfasurata a Planetei si detalii privind implicatiile acestei cifre, atinse in octombrie 2011. In partea stanga a posterului a fost amplasat un counter, care indica live cresterea populatiei Planetei. Pentru a transmite ideea ca toti oamenii trebuie sa utilizeze resursele Planetei intr-un mod responsabil, scaunele destinate calatorilor au fost vopsite in galben, avand inscriptionat pe ele mesajul "Esti unul dintre cei 7 miliarde".