Inarmati-va cu multa rabdare voi, toti cei care urmeaza sa vizionati clipul pentru Nike Football – "My time is now". Wieden + Kennedy Londra a creat un spot care promoveaza participarea tinerilor recrutati in cadrul proiectului Nike – "The Chance" la Campionatul European din 2012 si care isi propune sa capteze toata atentia auditoriului. In repetate randuri. Bine, dupa a doua si a treia vizionare, cele trei minute de spot se transforma cel mai probabil intr-un sfert de ora, dar asta ar fi cam singurul dezavantaj al clipului online. Pentru ca in rest ofera o experienta bogata care include sentimente intense (de la dezamagire la bucurie), plasare subtila si mai putin subtila de produse si mult entertainment pentru utilizator. Nu e genul de clip static, asa ca tineti aproape mouse-ul pentru ca va trebui sa-l folositi cand va asteptati mai putin.
Nike Football – My time is now: Un singur balon, doua generatii
Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative: