Meseriasii Brandstalk prezinta motivele pentru a cumpara vopseaua Maxweiss

Agentia Brandstalk a fost aleasa de Astek Romania sa dezvolte identitatea noului brand de vopsea superlavabila Maxweiss. Campania de promovare expune in mod simplu si clar marelui public principalele motive pentru care acestia trebuie sa apeleze la vopseaua Maxweiss. Campania a debutat luni, 3 aprilie, si va beneficia de spoturi TV si sustinere pe outdoor.

Cele patru spoturi imbraca forma unui serial TV, fiecare punand accentul pe o anumita caracateristica de baza a noii vopsele: puterea de acoperire (spotul "Prosopul"), aderenta buna la suport ("Trafaletul"), rezistenta in timp ("Copilul") si albul stralucitor ("Ochelarii"). Prezent in toate executiile, mesterul zugrav este veriga comuna a celor patru spoturi, asigurand unitatea comunicarii.
Ideea a pornit de la aspiratia comuna tuturor utilizatorilor: ori de cate ori trebuie sa cumperi o vopsea, vrei sa fii sigur ca alegi un produs de calitate, deoarece nimeni nu agreaza ideea de a zugravi anual. Comunicarea Maxweiss aduce in prim plan acele argumente rationale, menite sa motiveze optiunea pentru un anumit produs. Pentru a putea fi intelese cu usurinta, atributele vopselei sunt prezentate intr-o maniera "didactica", explicativa, ceea ce nu exclude, insa, nota amuzanta si originala a comunicarii.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Sectiune



Branded


Related