V-am zis deja ca cea mai noua achizitie din topurile globale de advertising e agentia belgiana Duval Guillame. Dupa ce a facut 25 de milioane de utilizatori sa dea share unui viral care te face sa incepi sa aplauzi in fata tastaturii si apoi altuia care, desi mai vechi, ramane la fel de socant de cate ori il revezi, Duval Guillame revine, desi nu la fel de spectaculos, cu o alta activare neconventionala.
Mizand tot pe viralizare pentru a-si intruni criteriile de eficienta si reach, cea mai recenta creatie a agentiei promoveaza De Opvoedingslijn - un serviciu ce ofera sfaturi pentru parintii care nu mai reusesc sa-si stapaneasca copiii. Pentru acelasi client Duval Guillame a mai comunicat prin activari neconventionale. Prima data s-a intamplat in 2010, cand vizitatorii unui mall au auzit cum micul Robin o necajea pe tipa care citea anunturi prin megafon.
Si a doua oara, inainte de Craciun, un cor de copii aparent inocenti au schimbat versurile unor colinde traditionale in ceva mai modern si mai apropiat de comunicarea zilelor noastre.
Dupa ce copiii au cantat versuri deplasate pe muzica unor colinde traditionale, promovarea s-a mutat in baia unui hotel. In toaleta doamnelor una din cele trei cabine este ocupata. In timp ce vizitatoarele le folosesc pe celelalte trei, din cabina misterioasa incep sa se auda sunete specifice unei partide de sex ca-n torrentele cu multi seedersi.
Cum reactioneaza doamnele din baie?
Daca pana sa se deschida usa doamnele erau putin intrigate de zgomotele fara perdea, observati ca la vederea copiilor unele incep chiar sa le tina morala. Revealing-ul scartaie putin la expunere, pentru ca nu multe din ele merg sa verifice usa baii care are un mesaj promotional, dar, cum spuneam si mai devreme, nu cele 3 doamne din toaleta erau tinta campaniei, ci audienta care urmareste filmul de making-of, in care precizarile sunt foarte clare.
La sfarsit creativii de la Duval Guillame ne asigura ca nu copiii au fost cei care au produs sunetele. Sunt curioasa ce explicatie oficiala au primit cei mici si cum vor cauta pe Google ca sa afle adevarul.
Ce e de retinut din aceasta e ca agentia incearca sa se pozitioneze ca fiind o fabrica de neconventionale si se pare ca pana acum a fost cu succes, iar clientul nu se sfieste sa arunce in fata parintilor realitatea in care traiesc copiii acestora – de la hiperactivitate pana la limbaj si activitati nepotrivite varstei. Astept cu nerabdare sa vad ce socuri le mai pregatesc neconventionalii parintilor belgieni.