the Syndicate semneaza noua campanie de imagine pentru acoperisurile Bramac

Noua campanie de imagine Bramac a avut in vedere construirea comunicarii in jurul sistemului de acoperis, dramatizand atat beneficiile acoperisului cat si accesoriile de acoperis marca Bramac ce par sa alcatuiasca o formatie de lupta care se activeaza pentru a proteja familia din casa, informeaza un comunicat emis de the Syndicate.

Campania integrata construita de the Syndicate este difuzata pe TV in perioada 14 mai- 27 iunie 2012, pe canalele: Antena 3, Realitatea TV, Etno TV, AXN, Discovery, Sport.ro, TVR 1, TVR 2, Kanal D, in punctele de vanzare prin POSM-uri, in presa scrisa de specialitate si pe internet.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


the Syndicate

the Syndicate – Intelligent Creativity Incepand din 2007, zeci de campanii care au generat vanzari record si cresteri remarcabile ale cotei de piata, noi branduri care au stralucit pe rafturi sau branduri care... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Branded


Related