La o saptamana dupa cea de-a treia editie Noaptea Agentiilor, eveniment organizat de The Institute, vor ajunge in Club Kadett Irina Florea (Managing Director, The Institute) si Teodora Calin (Submission Manager, The Institute) pentru a le povesti cadetilor ce inseamna sa coordonezi un proiect de promovare a creativitatii romanesti, care a antrenat 24 de agentii de publicitate, online, PR si BTL.
Pe 24 mai, Irina si Teodora vor vorbi despre ce implica organizarea unui eveniment care isi propune sa promoveze agentiile locale de comunicare, despre modalitatile prin care ii asiguri vizibilitatea si despre cum convingi agentiile sa isi deschida simultan portile publicului larg, intr-o singura noapte. Cadetii vor vedea fotografiile de la petrecerile organizate in cele 24 de sedii, vor afla feedback-ul agentiilor implicate, dar si planurile pentru urmatoarea editie a evenimentului.
Programul de talent scouting IQads Kadett este organizat de IQads cu sprijinul agentiei-partener Mercury360. Cadetii sunt alesi in urma unui test de orientare si examinare online care verifica gradul in care personalitatea tinerilor se apropie de personalitatea ideala a principalelor meserii din industria de marketing si comunicare, testul fiind disponibil pe site-ului programului - www.IQadsKadett.ro.
Odata admisi in program, cadetii participa la o serie de training-uri si prezentari de case study-uri organizate special pentru ei in Clubul Kadett, aflat in sediul IQads. In plus, cadetii primesc invitatii la evenimente ale industriei, carti de specialitate, precum si sansa de a beneficia de stagii de practica in agentii si companii.