Danny Bermant (Brainstorm Digital) – 15 moduri in care putem folosi LinkedIn la potentialul maxim

Danny Bermant (Founder, Brainstorm Digital) a prezentat in cadrul RoNewMedia instrumentele pe care companiile si profesionistii le pot folosi pentru a-si imbunatati prezenta pe LinkedIn, argumentand importanta prezentei pe aceasta platforma prin precizarea ca, potrivit unui raport, LinkedIn are cu 277% mai mult succes in generarea de lead-uri decat Facebook si Twitter.

Astfel, pentru ca un profil sa fie folosit la potentialul maxim, acesta se poate folosi de:
1. O fotografie buna, clara - profilurile care nu contin fotografie sunt ignorate de catre utilizatori;
2. Un headline profesionist, care sa nu prezinte doar functia ocupata, ci sa le spuna oamenilor ce face utilizatorul de fapt;
3. Recomandari de la profesionistii din industria din care face parte;
4. Conexiuni - in principal cu oameni cunoscuti, iar cele cu oameni necunoscuti sa duca la conversatii ulterioare cu acestia;
5. Un CV imbunatatit prin completarea a cat mai multe rubrici, printre cele ignorate fiind de exemplu cea legata de publicatiile in care am aparut. De asemenea, acesta poate contine materiale video (contra cost) si poate contine un portofoliu pentru cei care lucreaza in domenii vizuale;
6. Promovarea evenimentelor organizate de companie pe profilul de LinkedIn, putandu-se trimite invitatii catre toti clientii unei companii;
7. Generarea de intrebari (polls) pentru a determina oamenii sa interactioneze cu compania/utilizatorul;
8. Construirea cate unui profil in fiecare din limbile vorbite in tarile in care compania este prezenta;
9. Utilizatorii trebuie sa reviziteze constant profilul si sa verifice daca oamenii cu care vor sa faca business sunt conectati cu ei
10. Pagina creata pentru companie trebuie, de asemenea, sa fie cat mai completa. Pot fi postate informatii despre produsele si serviciile oferite pe teritorii diferite.
11. O posibilitatea este aceea de a crea pagini separate pentru fiecare serviciu oferit;
12. Grupurile construite pot fi inchise sau deschise (permitandu-le si altor utilizatori sa ia parte la discutii), asa ca aceasta optiune trebuie aleasa in functie de obiectivul ales;
13. Folosirea discutiilor in interiorul unui grup reprezinta un mod de conectare cu alti utilizatori si de a impartasi link-uri catre posturile de pe blog, de exemplu;
14. Folosirea de LinkedIn Ads permite targetarea geografica si socio-economica. Se pot targeta anumite companii sau oameni din anumite ramuri ale unei industrii;
15. Folosirea InMail, un serviciu folosit de userii premium, permite conectarea cu orice alt utilizator, indiferent daca exista sau nu o conexiune cu acesta.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Oameni

Pozitii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related