Coca-Cola crede in McCann

McCann/Creative Services semneaza prima campanie de imagine Coca-Cola cu insight local, dezvoltata special pentru piata din Sud-Estul Europei.
Campania debuteaza cu spotul TV "Gaseste ceva in care sa crezi" care se difuzeaza incepand cu 14 aprilie 2006, pe principalele posturi de televiziune si va fi declinata pe toate canalele de comunicare.

Coca-Cola, brandul numarul 1 in lume, si-a propus dezvoltarea unei platforme de comunicare puternice bazata pe realitati locale, care sa-i permita cresterea relevantei in randul tinerilor. Studiile au identificat faptul ca, din cauza realitatilor socio-istorice locale, tinerii din Sud-Estul Europei nu mai sunt la fel de increzatori in posibilitatile pe care le au, nu stiu sigur ce pot sa devina, iar optimismul inerent varstei este umbrit de un pesimism al greutatilor vietii. Cu toate acestea tinerii au visuri, aspiratii, sperante, stiu ca au viitorul in fata si vor o viata mai buna decat a parintilor lor. Coca-Cola doreste sa fie alaturi de ei, sa-i inspire si sa le dea incredere in ei insisi.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related