Chiar daca trebuie neaparat sa dam check-in ca sa ne permitem noi noua sa petrecem, G2 stie ca cel mai caring sharing e tot offline, ca o tigara fumata din pachetul altuia valoreaza mai mult ca orice share pe Facebook si ca un board pe care poti pune mana e mai memorabil ca unul la care apesi repin. Pentru ca la ei in agentie intamplarile noi nu sunt povestite in soapta in interiorul departamentului, ci dezbatute la terase sau pe mess, G2 Romania a ales ca in Noaptea Agentiilor sa creeze experiente care se traiesc cel mai bine impreuna cu prietenii.
Nu trebuie sa lucrezi in departamentul de shopper marketing ca sa fii de acord ca cel mai frumos la cumparaturi e cand nu esti singur. Mai stim si ca in grup ai mai mult curaj, cam suficient cat sa nu iti fie jena sa te urci in cosul de cumparaturi si sa te dai cu el prin curte ca pe role. Pentru ca prietenilor sa nu le treaca prin gand sa se dezica de plimbatul cu Shopper Chopper, le faceai o poza si ii taguiai pe Facebook. Pe toti daca se poate, ca sa primesti premiul.