Headvertising face "promotie de imagine" pentru Mercedes-Benz

In aprilie, AutoRom a lansat, cu sprijinul Headvertising, o noua campanie ATL pentru a comunica o reducere de 2500 de euro la autoturismele Mercedes-Benz Clasa C si E. Mesajele sunt percutante si neobisnuite fata de retorica obisnuita a comunicarii unor reduceri: "Aceasta reducere nu e un motiv sa-ti iei un Mercedes-Benz" spune un spot TV, iar in ziare scrie ca "nu in ziare vei gasi adevaratele motive pentru care merita sa iti iei un Mercedes".

"Campania este deosebita din doua motive: primul, pentru ca desi este o campanie de promotie - deci urmarim vanzari - am reusit sa comunicam oferta prin executii care construiesc imagine", declara Serban Alexandrescu, Creative Director Headvertising. "Al doilea se refera la ideea preconceputa ca spoturile TV pentru masini scumpe nu se fac in Romania. Am reusit sa convingem managementul marcii ca avem abilitatile de creatie si productie necesare pentru a furniza un produs la standardele internationale ale lui Mercedes-Benz."

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Festivaluri

Sectiune



Branded


Related