Unisol si CohnandJansen JWT vor sa reinventeze obiceiurile culinare romanesti

Unisol si CohnandJansen JWT au demarat campania "Reinventeaza retetele romanesti" avand ca obiectiv rescrierea obiceiurilor culinare ale romanilor si sustinerea unui stil de viata sanatos, informeaza un comunicat de presa emis de MakeSense PR. Campania se desfasoara in perioada 1 mai -15 iunie 2012 si cuprinde un spot TV ce il are ca protagonist pe bloggerul Adi Hadean, site-ul bucatarulunisol.ro si o componenta promotionala.

"Am constatat ca bucataria traditionala romaneasca este complexa: de-a lungul timpului aceasta a suferit diverse schimbari datorita influentelor gastronomice, iar aceste schimbari au facut din bucataria noastra o bucatarie bogata in ingrediente si elaborata in procesul de preparare", spun creativii de la CohnandJansen JWT.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related