Rebranding al marcii romanesti ANDU, semnat de Seed Consultants

Pornind de la rezultatele unui audit de brand, Seed Consultants a dezvoltat platforma de brand si valorile marcii ANDU, un business romanesc de articole sportive din Sibiu, pozitionandu-l ca un brand ce defineste stilul de viata activ si sanatos, caracterizat de valori ca energia, perseverenta si leadership, informeaza un comunicat emis de Seed Consultants.

Plecand de la premisa ca brand-ul poate deveni un lovemark, designerii Seed Consultants au dezvoltat noua identitate vizuala a marcii ce inglobeaza simbolul unui elefant ce isi propune sa impulsioneze consumatorii sa adopte un stil de viata sanatos si sa faca miscare. Noua identitate vizuala pastreaza o legatura cu cea precedenta prin culoarea rosie, dar aduce si elemente noi si diferentiatoare, prin introducerea fontului prelucrat si a simbolului.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related