Cele mai frumoase momente din viata unui tata

Cele mai frumoase momente din viata unui tata

Tatii care primesc bine vestile rele si exceptional vestile bune, cei care stiu sa spuna metafora sau povestea din tinerete potrivita atunci cand copilul nu stie daca sa faca asa sau altfel, tatii care sunt mereu acolo atunci cand e nevoie de ei. Adica tatii care au de-a face cu un copil cel mult 30 de secunde. Vrem sa avem aceasta imagine idealizata despre parinti, un colaj format din cadre perfecte de cate 2 secunde. De-asta ei sunt eroii reclamelor date din parinte in parinte pe facebook.

Volkswagen Polo ne da exact bombonica de care avem nevoie ca sa ne photoshopam amintirile si sa zicem ca ne regasim in imaginea poetizata a copilariei sub forma unui spot emotionant care arata grija unui tata pentru fiica sa.

Reprezentantii Volkswagen si DDB Londra au explicat ca au vrut sa creeze o reclama in care oamenii sa se regaseasca si care sa arate cum Polo rezista la cel mai dur test: sa poata fi dat cu incredere celor dragi, cu gandul ca acestia vor fi in siguranta, spune The Drum.

La un test similar a fost supus si un Subaru in spotul "Baby Driver", nominalizat la premiile Emmy anul trecut, aminteste AdWeek. Si aici relatia dintre tata si fiica este cea care surprinde cel mai bine cat de greu este sa fii impacat cu tine atunci cand de alegerea ta depinde viata celui mai iubit om si cat de mari vor fi pretentiile in astfel de cazuri.

Daca spotul Volkswagen v-a provocat ceva emotii si v-a trezit propriile amintiri frumoase, va aduc aminte si de un clasic pentru compania Telecom, spotul "Father and son", pentru care Cat Stevens a fost de acord sa apara pe coloana sonora abia dupa insistentele creativilor de la agentia Saatchi & Saatchi Wellington. In '77 acesta se convertise la Islam si refuza ca melodiile lui sa fie folosite in scop comercial, insa, vazand imaginile spotului si mesajul pasionat al echipei de creatie, acesta a fost convins sa spuna 'da', potrivit The Inspiration Room.

Despre "Father and son", Kevin Roberts (autorul conceptului de lovemarks) spune ca primeste mereu acelasi raspuns, indiferent daca ca el vine de la cineva din Dubai, Danemarca, Los Angeles, Londra, New York, Sao Paulo, Barcelona sau Sydney: "Oamenii simt ca acest spot le vorbeste personal".

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


DDB Romania

DDB Romania este agentia de creatie membra The Group. The Group este lider al industriei de comunicare din Romania si include agentii specializate in servicii de creatie, media, digital, branding, relatii publice,... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related