Il cheama Darius Groza, dar daca va zic de Jeg o sa va prindeti mai repede cine e. Lucreaza la Vitrina, dar acum nu vorbim de o campanie a agentiei. Aflati in teambuilding in Italia, Darius si colegii clujeni au inceput sa trolleze turistii amatori de clisee dandu-le high-five-uri in timp ce acestia se strofocau sa tina turnu' drept la poza. Un montaj si cateva zile mai tarziu, actiunea strange vreo 800.000 de vizualizari. Clipul lui Jeg&co e dat mai departe de The Huffington Post UK, MSN si Mashable. Cum zice si Darius, clipul asta a ajuns sa fie dat cel mai departe, adica la cea mai mare distanta, ca altfel au mai fost virale facute de el: Reportajul Vasluian, Emoticoncert sau Hartia va fi roz. Pana sa ajunga la primul milion de vizualizari pe 2012, Darius zice ce si cum, ca unde deja stim: in Pisa.
Cum a facut Jeg 600.000 de vizualizari trolland la Pisa (update: 760.000)
Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Comentarii