Aurora Enghis (Manager Mobile, Goldbach Audience) a sustinut in cadrul evenimentului Mobile Marketing Conference prezentarea "Cum, unde si in ce fel poti atrage interesul consumatorului in 2012".
Prezentarea a inceput cu un exercitiu de imaginatie adresat audientei. Aurora a invitat publicul sa-si imagineze cum ar fi stat lucrurile daca Leonardo da Vinci ar fi avut un smartphone si acces la toate tehnologiile disponibile noua astazi. "Zborul ar fi fost inventat mai devreme, Gioconda ar fi avut cele mai multe Like-uri, iar artistul ar fi vandut wallpapere in iTunes", spunea Aurora.
"As vrea sa aveti acest exercitiu in minte atunci cand planificati o campanie pentru ca aceasta e tipul de mentalitate care va poate aduce succesul si face diferenta intre campaniile care raman si cele care nu raman istorie", adauga ea. Gandind dezvoltarea unei campanii ca Leonardo, prima etapa este planificarea, etapa in care ne gandim cand si unde putem gasi targetul nostru. "Ceea ce trebuie sa tinem minte aici este ca nu mai suntem pasivi, suntem o generatie proactiva si trebuie sa actionam." La TV e plicticos si stim ca 80% din oameni in timp ce se uita la TV mai au si alta activitate", a fost recomandarea speaker-ului.