Reclamele romanesti la banci mizeaza mai mult pe oferta de credite si mai putin pe brand.
"Batalia se duce pe cimpul arid al comunicarii tactice, cu executii fara pretentii, menite sa puna accentul pe cifre pina la nivelul in care privitorul nici nu mai observa a carei banci a fost reclama", observa Irina Tomsa, copywriter Scala JWT, agentia care a realizat campania pentru Bancpost. Si Ema Prisca, senior copywriter Leo Burnett, responsabila cu ultimele reclame BCR, crede ca publicitatea se napusteste in zona de retail, iar bancile care vor sa devina branduri sint prea putine. "Publicitatea bancara se margineste a fi acum o batalie in dobinzi. Nu cred ca e si una foarte eficienta, cind cei care striga nu au voci suficient de distincte", adauga Ema Prisca. "Intr-un sistem bancar in care se lupta peste 30 de banci comerciale, nu este deloc usor. Bariera comunicarii intr-un limbaj corporatist este destul de greu de trecut", spune Adela Pascu, secretar general BRD.