Cu un portofoliu impresionant de party crasher, Galen Graham s-a angajat in publicitate acum 14 ani, pe un post de junior art la agentia Fallon (cea din spatele BMW Films). Timp de 9 ani a lucrat la DDB Chicago, unde a creat campanii pentru Budweiser, Bud Light si McDonald's. Acum e Creative Director la 180 Amsterdam si are in portofoliu un brand care i-ar bucura pe multi creativi: SONY PlayStation. Galen Graham, castigator la Cannes, D&AD, Clio si Emmy, printre altele, este anul acesta presedintele juriului Advertising Angels de la AdPrint. Azi povesteste pentru AdStory cateva dintre amintirile din liceu si facultate, ce fel de campanii viseaza sa faca, ce il impresioneaza la publicitate si ce ar vrea sa fie altfel.
Galen Graham (180 Amsterdam): In facultate eram tipul ala cu masina care a fost trasa pe dreapta cu lucruri furate in portbagaj
Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative: