Fantoma ziarelor gratuite bantuie presa traditionala

De cativa ani, piata presei scrise occidentale trece printr-un veritabil soc produs de aparitia si ascensiunea fulminanta a cotidienelor gratuite. Modelul s-a extins rapid si in Europa Centrala si de Est. Nici scandalurile care le-au pus fata in fata cu ziarele traditionale din Occident, nici reprosurile pentru calitatea redusa a produsului jurnalistic nu domolesc ritmul de dezvoltare al acestor noi publicatii.
La mai bine de 10 ani de la aparitia primului cotidian gratuit, distribuit in sistemul de transport in comun din orasele suedeze, ziarele de acest tip au devenit cele mai citite in metropolele de pe ambele maluri ale Atlanticului. Cu pretul unor confruntari fatise cu presa cotidiana traditionala, ele s-au impus de la New York la Madrid si de la Paris la Stockholm, iar de curand au inceput sa apara, timid, si in Europa Centrala si de Est.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Initiative Romania

Initiative este una dintre cele mai mari retele independente de media din lume, asigurand servicii specializate de strategie, planificare si cumparare de media. Initiative este membra a Interpublic Group of... vezi detalii »

Sectiune



Branded


Related