Copiii au decizia de cumparare pentru marfuri de 188 de miliarde de dolari anual. Cele doua miliarde de dolari investite in reclamele tintite catre copii si adolescenti isi fac treaba. Cu mici exceptii, legile permit sefilor de marketing sa-i transforme pe micuti in zombi-cumparatori. In 1874, Parlamentul Britanic emitea o lege de care psihologii si pediatrii de azi isi amintesc cu nostalgie: "Amnistia copiilor", o lege care ii exonera pe tati de la plata datoriilor facute de copii. In acea vreme, era o practica uzuala ca vanzatorii de dulciuri si camatarii sa-i ademeneasca pe copii cu diverse oferte si sa-si recupereze banii - deseori sume exorbitante - de la parinti. Astazi, Asociatia Pediatrilor Americani (APA) si-a creat un corp de psihologi care, dupa ce au demonstrat cat de mult le pot dauna reclamele copiilor, incearca sa promoveze o lege pentru protejarea minorilor.
Copiii-zombi decid succesul marcilor
Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative: