Bergenbier a lansat o noua identitate vizuala de Ziua Barbatului

Sambata 5 mai, Bergenbier a dezvelit in cadrul evenimentului "Ziua Barbatului" Statuia Barbatului – o sticla de 5 metri amplasata in Parcul Copiilor din Bucuresti ce ilustreaza noua identitate vizuala a marcii dezvoltata de Cocoon Group, informeaza un comunicat emis de Rogalski-Grigoriu. Noile ambalaje Bergenbier isi propun sa comunice simbolurile cunoscute ale brandului, accentuand valorile acestuia - reteta originala, premiata, masculinitatea si prietenia.

"Dorinta de a schimba ambalajele Bergenbier vine tot de la consumatorii nostri. Ei ne-au spus ca ar trebui sa accentuam mai mult ideea de masculinitate a brand-ului, sa fructificam mai bine medaliile internationale primite pentru gust si sa pozitionam logo-ul orizontal pentru o mai buna acuratete si un impact vizual mai mare.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related