RoNewMedia ofera participantilor o serie de workshopuri si traininguri aplicate pe diverse specializari.
Trainingul din prima zi a evenimentului va fi sustinut de echipa Facebook si va fi urmat de o prezentare a reprezentantilor Think Digital, pe tema citirii corecte a rapoartelor oferite de Facebook Insights.
In paralel, compania de cercetare Gemius va sustine un workshop dedicat noii abordari a datelor din analytics, iar compania Kondiment va aborda subiectul marketingului politic in online.
Pentru a doua zi a evenimentului au fost confirmate workshopul sustinut de Google, pe tema oportunitatilor oferite de webul pe mobil si seminarul Appscend, dedicat modului in care aplicatiile smartphone pot fi folosite in mixul de marketing.
Acestea vor fi urmate de o dezbatere organizata de BRAT in colaborare cu Piano Media, pe tema posibilitatii de a introduce un sistem unic de plata pentru continut, daca mai multi publisheri locali vor agrea acest lucru. Vor mai sustine seminarii VentureConnect, care va consilia antreprenorii ce cauta cai de finantare pentru proiectele lor si Mediamind, ce se adreseaza designerilor web si oamenilor de marketing in cautare de idei care sa atraga atentia asupra campaniilor online.