Patru campanii care vor inspira si intimida participantii la IAB MIXX Awards 2012

Patru campanii care vor inspira si intimida participantii la IAB MIXX Awards 2012

Talentul, creativitatea si strategia investite in advertising-ul interactiv de pe meleagurile noastre vor fi rasplatite, pentru prima data in Romania, si in cadrul galei IAB MIXX Awards Romania. Festivitatea de premiere va fi gazduita de editia a sasea RoNewMedia care va avea loc pe 17 mai in Silver Church. Participantii au la dispozitie zece categorii in cadrul carora sa-si masoare creativitatea (Brand Awareness and Positioning, Direct Response & Lead Generation, Best Brand/Product Launch, Experimental and Innovative campaign, Cross-Media Integration, Branded Content & blogging Campaigns, Mobile App, Rich Media Display, Best Social Media Apps si Best Digital Mixx Campaign). Dar pana atunci sa vedem cat de tare au ridicat stacheta antecesorii lor, castigatori la BEST IN SHOW in anii 2008, 2009, 2010 si 2011.

Shop small, it's going to be huge
Pentru a incuraja investitia cumparatorilor in intreprinderile de dimensiuni mici, American Express OPEN a lansat impreuna cu CP+B si Digital campania "Small Business Saturday", dupa Black Friday si inainte de Cyber Monday. Reprezentantii intreprinderilor au fost reuniti intr-o mare comunitate pe Facebook si li s-a cerut sa lucreze impreuna pentru a atrage cat mai multe venituri de Ziua Recunostintei. Campania le-a oferit sustinatorilor paginii Facebook Ads in valoare de 100 de dolari pe care sa le foloseasca pentru promovarea afacerilor lor, pe TV a rulat un spot cu sloganul "Shop small, it’s going to be huge", dar campania a presupus si ad-uri in print si reclame neconventionale. Dupa trei saptamani de campanie pagina de Facebook a adunat 1,2 milioane de fani, 41 de primari si guvernatori au recunoscut Small Business Saturday, au fost generate 2.500 de articole in presa, vanzarile pentru retaileri in weekend au crescut cu 9%, iar vanzarile facute de proprietari ai cardurilor American Express au crescut cu 28%. Toate astea au ajutat la castigarea in cadrul BEST IN SHOW in cadrul IAB MIXX Awards in 2011.

O campanie de marketing sangeroasa
Cu un brief din partea HBO care cerea agentiei sa genereze buzz, Digital Kitchen a creat o campanie inovatoare ATL pentru serialul True Blood, marketand exact ideea ca vampirii traiesc printre noi. Alte branduri au fost curtate pentru a intra in parteneriat cu HBO, iar campania a presupus crearea de ad-uri pentru un public tinta constituit din vampiri. Reclamele, care reflectau umorul negru al serialului, au fost afisate pe billboard-uri, in bussheltere, in publicatii traditionale, dar si in online. Printre rezultate a fost dublarea audientei pentru primul sezon, iar premiera sezonului al doilea a fost cel mai vizionat program de pe HBO de la Clanul Soprano incoace. Campania le-a adus, printre altele, si castigul la categoria BEST IN SHOW in cadrul IAB MIXX Awards 2010.

Cum arata cel mai bun job din lume?
Aplicantii cu experienta in depozitat CV-uri in inboxurile companiilor angajatoare au invatat deja sa nu-si faca asteptari prea mari cand vine vorba de un anunt despre "cel mai bun job din lume". Dar jobul oferit de Queensland a fost exact ceea ce a promis. Cu un salariu pe care era greu sa nu-l invidiezi (150.000 de dolari pentru 6 luni pe post de ingrijitor de insula), jobul presupunea curatarea piscinei, hranirea pestilor si colectarea corespondentei. Tradus in activitatile zilnice de pe insula munca presupunea, practic, inotul in apele marelui recif de corali din Queensland, scubadiving pe coasta de Nord a Australiei si zboruri cu avionul deasupra insulelor. Peste 34.000 de aplicanti au concurat pentru postul asta, 16 dintre ei au fost invitati la interviuri in Marea Britanie. Campania, care a promovat turismul in Queensland, s-a viralizat pe bloguri, in social media, dar si pe canalele media traditionale. "The Best Job in the World" a castigat BEST IN SHOW in 2009 in cadrul IAB MIXX Awards.

Lansarea Nissan Rogue
Nostalgicii dupa Grand Theft Auto in zilele lui de juniorat s-au putut bucura de videoclipurile lansate de Nissan, care aveau in prim-plan un maestru in strabaterea labirintului urban si care aminteau de cursele GTA de pe strazile din orasul cu o grafica nu prea avansata. Videoclipurile, care au devenit virale, impreuna cu spoturile TV, ad-urile si bannerele interactive si continutul mobile, dar si asocierea cu extrem de apreciatul serial "Heroes" al canalului NBC au adus campaniei de promovare a lansarii Nissan Rogue rezultate bune: videoclipurile Nissan Rogue au adunat 200.000 de vizualizari in primele patru saptamani, "Rogue" a devenit al saptelea cel mai cautat termen pe Yahoo!, iar sectiunea dedicata Rogue de pe NissanUSA.COM a devenit cea mai vizualizata pagina dintre cele destinate modelelor Nissan. Rezultatele au echivalat cu castigarea titlului BEST IN SHOW in cadrul IAB MIXX Awards 2008.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Campanii

Festivaluri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related