Noua campanie Bigotti dezvoltata de Violet transforma camasa alba in echivalentul masculin al “little black dress”

Noua campanie Bigotti dezvoltata de Violet transforma camasa alba in echivalentul masculin al “little black dress”

Noua campanie de comunicare a producatorului de vestimentatie premium Bigotti, “Il vero stile. La storia della camicia bianca” a fost dezvoltata de Violet si se deruleaza in perioada aprilie-mai 2012, incluzand promotii in reteaua nationala de magazine, in-store, spoturi radio, outdoor, o componenta online (Facebook) si activitati de PR, informeaza un comunicat emis de agentie.

Campania a debutat printr-un eveniment privat ce si-a propus sa redea atmosfera speficica unei piatete italienesti in magazinul din Baneasa Shopping City.

Proiectul "Il vero stile. La storia della camicia bianca." se adreseaza barbatilor care apreciaza valorile asociate stilului italian, aducand in prim plan camasa alba - piesa de vestimentatie ce exprima cel mai bine spiritul Bigotti.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related