Cine va urca pe podiumul publicitatii la Jocurile Olimpice din 2012?

Cine va urca pe podiumul publicitatii la Jocurile Olimpice din 2012?

Apas "Play", pe fundal ruleaza "It’s the final countdown" in timp ce numar 87 de zile pana la inceperea Jocurilor Olimpice de la Londra. Pe 18 aprilie BBC anunta ultimele 100 de zile de asteptare pana la cel mai spectaculos eveniment sportiv si totodata sloganul editiei din 2012 a Jocurilor Olimpice: "Inspire a Generation". Brandurile sunt inscrise intr-o cursa paralela, in care se intrec in a fi buni sustinatori ai London Olympics 2012 intr-un sprint constant pana pe 27 iulie. Cine va urca pe podiumul publicitatii internationale e greu de stabilit acum, dar pot spune ca exista clar niste favoriti. Totusi publicul nu pare sa dea, cu una, cu doua, zece.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Frank Group

Frank Group este un grup de agentii independente, care ofera servicii integrate si complete de comunicare. Din Grupul Frank fac parte companiile Frank (ATL, BTL, digital), Oxygen (PR), MSPS Marketing and... vezi detalii »

Companii

Pozitii

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related