Gata de drum catre Golden Drum!

Concursul de creatie initiat de Graffiti BBDO in parteneriat cu British Council, intitulat "Drum catre Golden Drum", si-a desemnat castigatorii celei de-a doua editii. Mihai Micu, 24 de ani, este castigatorul marelui premiu, care consta in participarea la Festivalul de Publicitate Golden Drum de la Portoroz (Slovenia), ce va avea loc in perioada 3-8 octombrie 2004.

Costurile de calatorie vor fi acoperite integral de Graffiti BBDO, iar accesul pe tot parcursul festivalului la seminarii, prezentari si la gala de decernare a premiilor este asigurat de organizatorii festivalului Golden Drum.

Concurentii clasati pe primele trei locuri (Mihai Micu - locul I, Anamaria Dumitroaia - locul II si Ioana Andreea Mihai - locul III) au posibilitatea de a efectua o luna de practica in cadrul agentiei Graffiti BBDO. Primii zece concurenti clasati vor fi invitati la British Council la o petrecere unde se vor cunoaste cu intreaga echipa a concursului - pe langa sampanie vor aparea si premii surpriza.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Festivaluri

Sectiune



Branded


Related