La ce ne duce gandul cand spun "ciocolata"? La sex, normal, spunem fara a mai sta pe ganduri....
De cand lumea (sau mai bine zis de cand ciocolata), exista o asociere puternica intre micile delicii cu zahar si sex.
Chiar stateam si ma gandeam vazand atata reclama la ciocolata (Primola, Milka, Novatini etc.) cand o sa ia vreo agentie taurul de coarne si o sa fructifice aceasta asociere. Probabil ca ezitarea agentiilor de creatie de pana acum vine din frica de a nu cadea in clisee....Adica, daca toata lumea vede ciocolata = sex, ce idee de spot poti sa ai si sa nu pari banal si previzibil?
Ei bine, doamnelor si domnilor (zgomot de tobe), intra in scena Kandia.
Clipul de promovare Kandia dovedeste, printre altele, ca poti merge pe aceasta cunoscuta asociere si sa o faci bine. Macar ca si productie. Clipul reuseste sa ne atraga atentia, coloana sonora este excelenta, domnisoara este apetisanta, un clip reusit per total...
Ideea spotului este insa putin confuza. Tatuajul de pe spatele barbatului ne indica faptul ca este unul si acelasi atat in varianta "white" cat si in varianta ciocolatie. Dar oare ce s-a intamplat in timpul noptii? Faptul ca era invelit in ciocolata iar domnisoara l-a "curatat" toata noaptea nu este prea evident. Dimpotriva, clipul reuseste sa devina confuz.
In final, Kandia a reusit sa ne convinga. Daca sunteti de aceeasi parere, vanzarile o sa explodeze.
Daca nu, macar sa afle cineva numarul de telefon al domnisoarei din reclama, poate merge si cu Milka...