Noua campanie RFI Romania: ne cunoastem?

Din luna martie, Radio Delta RFI si-i schimbat numele in RFI Romania. Prin aceasta modificare, radioul doreste sa marcheze integrarea deplina in cadrul grupului Radio France Internationale, unul din cele mai importante radiouri mondiale. In acest moment, RFI Romania apartine in totalitate grupului Radio France Internationale. Aceasta apartenenta reprezinta o garantie a independentei editoriale si a diversitatii informatiilor - de la arta, la muzica si stiri cotidiene.
RFI Romania se aude la Bucuresti 93.5 fm, la Iasi 97.9 fm, la Craiova 94 fm si la Cluj 91.7 fm.

Campania
2% dintre romani este conceptul care a castigat concursul de creatie organizat impreuna cu IQads la sfarsitul anului 2005. Castigatorii concursului au fost Dragos Marinescu si Ovidiu Hodorogea, cu o idee indrazneata, care doreste sa apropie rfi de mintea ascultatorilor sai.

Dragos Marinescu ne spune: "RFI nu este un post de radio pentru publicul larg. RFI se adreseaza oamenilor care cunosc arta, gusta muzica deosebita si doresc sa fie la curent cu ultimele informatii. Daca nume precum NOUVELLE VAGUE, FRANZ FERDINAD, GOTAN PROJECT, ROYKSOPP, sau AIEVEA va spun ceva, atunci cu siguranta sunteti un cunoscator, iar RFI va va satisface dorinta de muzica buna, de cultura, de cunoastere. Buna-oara chiar ieri ascultam un reportaj la RFI despre Japonia si o expozitie Napoleon la Tokio. Pe baietii de la scara blocului nu-i intereseaza Japonia si nici Napoleon. Cu siguranta RFI nu este pentru ei. Pe dumneavoastra va intereseaza?"

Ne cunoastem?

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Sectiune

Dictionar



Branded


Related