OgilvyOne si Carrefour spulbera preturile la Baneasa

OgilvyOne a realizat atat conceptul, cat si implementarea noii campanii Carrefour, prilejuita de deschiderea Carrefour Baneasa in centrul comercial Feeria. Alegerea celei mai puternice rute din punct de vedere creativ, dintr-o serie lunga de directii sondate, a reprezentat o provocare atat pentru echipa OgilvyOne, cat si pentru client. Aceast concept generos s-a finalizat prin dezvoltarea unei campanii puternice care promoveaza noul hypermarket deschis in Baneasa si intareste totodata imaginea Carrefour ca leader al retailului in Romania.

Mesajul central al campaniei se bazeaza pe una dintre valorile definitorii ale marcii Carrefour, ilustrate si prin sloganul consacrat al marcii: "Pentru o viata mai buna". Conceptul este acela ca din nou Carrefour isi concentreaza eforturile in a obtine pentru consumatorii sai "cele mai mici preturi".

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Mindshare

Mindshare are a global, multi-award winning, media agency network of 9300 people across 86 countries united by the desire to create new media experiences. What we do Modern marketing requires more than just media... vezi detalii »

Ogilvy Group România

Ogilvy România, parte din rețeaua internațională Ogilvy, este o companie WPP, unul dintre cele mai mari grupuri de comunicare din lume (NASDAQ:WPPGY). Pe piața locală, Ogilvy creează platforme de comunicare,... vezi detalii »

Sectiune


Comentarii

ion mihai
acum 15 ani
Mai bine acest carrefour si-ar spulbera aroganta si lipsa de profesionalism si s-ar lupta mai intai sa invete cum sa se poarte cu clientii si pe urma sa inceata lupta impotriva pretuilor. Tin pe aceasta cale sa multumesc din nou carrefour-ului Ploiesti, ca stie sa trateze exemplar un potential client. pe scurt trimit din data de 23.12.08 pana ieri, aproape in fiecare zi un amarat de email, in care pun o intrebare. nici pana in ziua de azi nu am primit nici un raspuns ([email protected], [email protected], inclusiv pe contactul on line de pe site), plus fax, plus telefoane la bucuresti si ploiesti, plus ca am fost de 6 ori la ploiesti, etcÂ… dar faza cea mai tare a fost ca in data de 17.01.09, inainte sa cheme paza pentru ca nu aveam voie sa iau preturile de raft (de ce, nu stiu) seful de raion totusi a chemat managerul de serviciu, care era o domnisoara draguta, m-a ascultat pana la capat, si mi-a promis solemn ca ma va contacta luni (19.01.09) si imi va da perosnal un raspuns, oricare ar fi acelaÂ… da, da, presimt ca ati inceput sa radetiÂ…. exact, NICI UN RASPUNS. acum imi pare rau ca nu i-am retinut numele (monica parca). Ca sa nu ramaneti in ceata si sa credeti ca cine stie ce le ceram, am sa va spun. am un magazin online si doream sa colaborez cu carrefoure ploiesti, si in mail asta intrebam daca pot colabora cu dansii si care ar fi procedura. vi se pare ca am exagerat cu aceasta intrebare? vi se pare normal sa nu primesc nici un raspuns, indiferent de ce natura ar fi fost? stau si eu si ma intrebÂ…. oricum eu incontinuare am sa trimit acel mail.


Branded


Related