Operatorul de comunicatii Romtelecom a decis continuarea parteneriatului cu agentia Grey Worldwide Romania, agentia care va asigura campaniile de comunicare integrata a principalelor marci ale companiei - ROMTELECOM si ClickNet. Colaborarea dintre cele doua organizatii a inceput in luna mai a anului 2004 si a reprezentat o alaturare fericita intre un client in plina transformare, riguros si ambitios si o agentie care a stiut sa raspunda intr-o maniera profesionista tuturor cerintelor sale, participand activ la crearea si consolidarea brandului Romtelecom pe piata comunicatiilor din Romania.
Echipa Grey WorldWide Romania - Romtelecom a dezvoltat in cei doi ani de parteneriat ample campanii de comunicare, printre cele mai recente numarandu-se: ClickNet Express, nominalizata la premiile de publicitate Effie in anul 2005, "1 eurocent pe minut", campania de comunicare a optiunilor Romtelecom pentru serviciile de voce, campania de imagine "Sunrise" sau campania de promovare a Internetului de la Romtelecom "Am vazut pe Net". Fiecare dintre aceste campanii a contribuit la sustinerea procesului de profunda transformare a Romtelecom dintr-o companie traditionalista, cu o activitate limitata la furnizarea de servicii de telefonie fixa, intr-un jucator competitiv care si-a diversificat oferta de servicii, si-a imbunatatit relatia cu clientii si a intrat in forta pe piata de Internet, obtinand rezultate care au depasit cele mai optimiste asteptari.