In urma unui studiu ce viza beneficiile apartenentei la Asociatia Profesionistilor in Relatii Publice, organizatia isi modifica denumirea in Asociatia Romana de Relatii Publice (ARRP) si isi largeste baza de membri, informeaza un comunicat emis de ARRP. Pe 4 aprilie 2012, ARRP a adoptat un nou statut pentru a accepta in randurile sale nu doar membri individuali, ca pana acum, ci si companii de relatii publice, departamente de comunicare din cadrul firmelor, institutiilor si ONG-urilor, precum si studenti.
"Comunitatea comunicatorilor a evoluat foarte mult fata de anul 2002, cand a fost elaborat vechiul statut, iar semnalele primite de la numerosii nostri colegi din intreaga tara ne-au determinat sa-l modificam astfel incat Asociatia sa devina reprezentativa pentru cat mai multi dintre comunicatorii de astazi. Astfel, Asociatia va primi de acum inainte si companiile care au departamente de Relatii Publice, cat si studenti – PR-istii de maine – ca membri asociati", a declarat Sandra Pralong (Presedintele ARRP). "Prin aceste modificari si in special prin programul pe care ni l-am propus, vom oferi membrilor Asociatiei oportunitati de networking, de dezvoltare profesionala si beneficii financiare prin reduceri la evenimentele la care ARRP este partener", a mai spus Sandra Pralong.